İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mahmoodlw

Sayfa: 1 [2]
21
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: yarı toon karakter
« : Şubat 01, 2016, 09:50:33 ÖÖ »
Çalışmanı çok beğendim mahmoodlw  :D Gözlük camlarında yansıma, parlama verirsen bence daha hoş durur  :)
tesekur ederim, yorumunuz icin cok sagolun :)

22
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / yarı toon karakter
« : Ocak 21, 2016, 15:45:56 ÖS »
modlleme zbrush
render lightwave3d.


23
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: buz hırsızı
« : Ocak 21, 2016, 15:41:49 ÖS »
Tarzı çok hoşuma gitti elinize sağlık :)
tesekur ederim .

24
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: buz hırsızı
« : Ocak 04, 2016, 09:50:41 ÖÖ »
tesekur ederim :)

25
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / buz hırsızı
« : Ocak 01, 2016, 16:47:18 ÖS »
mutlu seneler :)
2015 de son calısma
lightwave de



26
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: kemiksiz
« : Aralık 14, 2015, 19:51:42 ÖS »
Abi son derece orjinal :) Keşke Türk milleti olarak bir araya gelip adam akıllı kurgusuyla ve grafikleriyle yetişkin insanları derinden etkileyebilen Dreamworks vari (tabiri caizse :)) animasyonlar yapılabilse.
Şimdilik bi hayal..
tesekur ederim... pozitif bakis aciniz icin tebrik ediyorum :) ben iran turklerindenim, ve soylediginiz bir araya gelmek, iranda daha buyuk bir sorun, turkiyede bu sorun daha az gordugum kadariyla, ;)

27
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: lollypop
« : Aralık 14, 2015, 19:42:57 ÖS »
Şenlendir bakalım buraları... Eline sağlık. :)
tesekur ederim sagolun :)

28
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / lollypop
« : Aralık 13, 2015, 22:10:52 ÖS »
kullandigim programlar:
zbrush maya photoshop.


29
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: kemiksiz
« : Aralık 13, 2015, 21:57:36 ÖS »
Modellemeyi de lightwavede  mi yaptınız ? Çok güzel çalışma olmuş .Lightwave render konusunda oldukça başarılı anlaşılan. Tabi kullanmayı bilen için :)
tesekur ederim, gemi modelin mayada yapmistim, lightwave cok eski bir yazilim oldugu icin cok kullanilmiyor ve biraz eski sekilde kalmis malesef ama bunuda soylemek lazim deger 3d proglamlarin native render motorunda GI yokken lightwave in native renderinde GI vardi... gerce bu sahnede GI kullanmadim ben.

30
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: kemiksiz
« : Aralık 13, 2015, 21:53:27 ÖS »
çok güzel olmuş, referans kullandınız mı yoksa ışık sahne ve kompozisyon size mi ait?
cok tesekur ederim, gemi modeli icin referans kulandim, ama isik ve  kompozisyon icin birkac sey denedim en son buna karar verdim.

31
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: kemiksiz
« : Aralık 13, 2015, 12:15:19 ÖS »
tesekur ederim sagolasin :)

32
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / kemiksiz
« : Aralık 12, 2015, 23:20:50 ÖS »
merhaba cok once yaptigim gemi modeli biraz gelistrip lightwavede render aldigim bir sahne,
umarim begenirsiniz :)

33
Sohbet / Ynt: zbrushı anlama
« : Kasım 24, 2015, 15:17:53 ÖS »
merhabalar.
zbrushda bildigin gibi cok yontem var base model icin. simdi hangisin kulanacam diye soruyorsan o biraz senin kafandaki concepte gore degisiyor bazen. mesela eger kisa zamanda sketch yapmak istiyorsan dynamesh en gunel secenek. cun dynameshle calisdigin zaman topologile ugrasmiyorsun ve ishin teknik kismi degilde daha cok anatomi ve sanatsal kisminda odaklaniyorsun, sketch bittikten sonra topolgi yapmak icin bir kac yontem var birisi hizli ve otomatik seklinde zremesh secenegi var, birde zbrushin topology systemi... veya topologini baska porogramlarda da yapa bilirsin topogun yada 3dcaot gibisinden.
topologu bittikten sonra uvsin acib ve tekrar zbrushta eski yuksek polugonlu meshin detaylarin yeni modele aktara bilirsin. sonra textur olarak(renkler, normal map ve displacement map) kulandigin 3d porogram neyse ona gonderib render alabilirsin.
zsphere ve z sketch konusunda da, ben sahsen zsketch tercih edmiyorum genelde zspherele calisib dynamese cevirib devam ediyorum. bir baska konu daha var, simdi base modeli en yuksek polygon sayisinda mi sculpt yapalim yoksa detay artdigmizda devide yapalim. eger yeni basliyorsaniz ben ikincisin tavsiye ederim. cun polugon sayisi cok oldugu zaman hata yaptigin zaman duzeltmesi cok zaman aliyor ve biraz zor .

34
Sohbet / Ynt: Sektörden umudunu kesenler?
« : Kasım 18, 2015, 21:25:59 ÖS »
merhaba
yaklasik 9 senedir animasiyon sektorundeyim ve cok severek basladim bu ise halada seviyorum ama malesef genelde calisma ortamlari bir kac mevzunun azligindan problemler yasiyor...
mevzularin birisi bu sektora yine giris yapmalari ve konuya hakim olmamaklari...
ikincisi calisma duzeni daha dogrusu calisma displini,
ucuncusu bu isi sevmeyen insanlarin ish ortaminda olmasi (sadece isimi yapib bitiriyim diyenler) gercekten motivasiyonu bozucu bir durum.
ve sonunda plansizlk pilansizlik pilansizlik....  :-\

Sayfa: 1 [2]