İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - fovea

Sayfa: [1] 2 3 ... 5
1
CG Dünyasından Haberler / Ynt: can çizgifilm
« : Eylül 12, 2013, 14:35:05 ÖS »
Yapanların emeğine sağlık.Yumurcak tv dışarıdan da yapım alıyor mu sormak istedim..

2
Denedim gerçekten ellerinize sağlık.. güzel bir oyun çıkarılabilecek teknik potansiyeli var..iyi bir ortam çevre vs iyi bir oyun çıkartılabilir.aracın teker kontrolleri daha yumuşak olabilir,spin atması çok gerçekci olmuş..başarılar dilerim,devamını merakla bekliyorum..

3
CG Dünyasından Haberler / Ynt: gökhan abinin acı günü...
« : Şubat 01, 2013, 12:40:24 ÖS »
Allah rahmet eylesin..mekanı cennet olsun inş.

4
WIP / 3D / Ynt: Yeni yapacağım animasyon
« : Ocak 29, 2013, 10:59:29 ÖÖ »
3.yorum:
Öncelikle çalışmanda kolaylıklar dilerim,güneş etkisi güzel görünüyor,texture olunca daha güzel olacaktır eminim..2 katlı evin üst kısmındaki absürd pencere tarzı alt kısmındaki pakpı ve pencerede ve diğer evde aynı tarzda olsa daha mı güzel olur bilmem..hangi yazılımı kullandığını sorayım? Ayrıca kafanda projeyi belirledikten sonra evleri önce karakteri sonra yapmanın bir sıkıntı olacağını sanmıyorum..

5
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: KIŞ
« : Kasım 05, 2012, 11:05:22 ÖÖ »
elinize sağlık..süper bir çalışma olmuş..kar etkisi oldukça başarılı

6
10 numara çalışma olmuş..emeği geçen arkadaşları tebrik ederim..

7
WIP / 3D / Ynt: Tiger Tank - Zbrush
« : Eylül 27, 2012, 17:21:26 ÖS »
Tankları benzetmiş olabilirim kusura bakma,ben iyi yapmışsın,benzetmişsin anlamında söylemiştim..diğer çalışmalarınıda görmek isteriz.

8
WIP / 3D / Ynt: Tiger Tank - Zbrush
« : Eylül 27, 2012, 16:09:26 ÖS »
Gördüğüm kadarıyla Zbrush'ın tutorialindeki tankı shadow box yöntemiyle yapmışsın,gayet başarılı olmuş ellerine sağlık.Zbrush'ı modellemelerde poligonal modellemeye göre tercih etmek alternatif bir yöntem (poligon sayısı optimize edilip düşürerek kullanılabilir-bazı modeller için...) fakat karakter modellemesinde retopoloji yapmak gerekiyor,bunun içinde kendi içinde veya topogun,3dcoat gibi programlarla topolojiye uygun tekrar çıkarmak gerekiyor...
   Burada seçim sana kalıyor  tamamen poligonal modelleme ile mi modelini üreteceksin yoksa zbrushta sculptunu yapıp tekrar retopo mu yapmak sana kolay gelecek??

9
Maya / Ynt: Karakter Animatörü olmak ?
« : Eylül 12, 2012, 10:50:03 ÖÖ »
Bir karakter animatörü ; animasyonun 12 temel prensiblerini(
Stretch and squash,Anticipation...detaylı bilgi kaynağı: http://www.sinefx.com/dosyalar/Animasyonun_12_Prensibi.pdf) gibi bilmenin yanı sıra,bol bol 3d programların herhangi birinde ücretsiz test karakterleri ile pose to pose hareket çalışmak,grafik veya curve editörlerini iyi bilmesinden geçiyor..Maya için geliştirme tutoriali olarak (kaynak: How the cheat in Maya güzel bir yardımcı olacaktır)Bence 1.aşama olarak animasyonun temel prensiblerini güzelce öğrenmeli ki bunun içinde (Richard Williams'ın The Animator's Survival Kit 16 cd'lik olmazsa olmaz) sonrasında 2.ci aşamada ücretsiz test karakterleri ile bol bol pratik yapmak gerekir diye düşünüyorum..

10
Genel Sohbet / Ynt: İnternetten alışveriş tecrübeleriniz
« : Eylül 08, 2012, 10:48:49 ÖÖ »
Büyük geçmiş olsun..Allah yardım etsin inş..

11
Zbrush - Mudbox / Ynt: ZBrush 4R4 * Hazırmısınız?
« : Temmuz 27, 2012, 14:40:03 ÖS »
Hazır değilim...yani daha dynamesh'i bir kullanamadık ki..

12
3d animasyonda stop motion etkisi vermek için frame atlatarak render alınıyor galiba..

13
CG Dünyasından Haberler / Ynt: dogumdayiz... dualarinizi bekliyoruz
« : Haziran 23, 2012, 11:47:46 ÖÖ »
tebrik ederim..Allah size bağışlasın..

14
Herbap Allah razı olsun..yıllardır detaylı açıklamalarını esirgemedin..

15
Kodlama konusuna hiç girmeden..daha çok parçalar üretmek ;modeller ve mekanlar üretmek gibi..

16
Allah razı olsun..

17
yani beni mazur görün pek bilemiyorum ama bu ps3 veya pc oyunlar unreal engine ile yapılmıyor mu? ben mi yanlış biliyorum..

18
Sinefx Forum'daki tecrübeli arkadaşlarıma şöyle bir soru yöneltmek isterim..Unreal veya Unity oyun motorlarını programcılık yapısı bilmeden grafik hazırlayacak şekilde bilsek evden işbulma imkanı bulabilir miyiz..

19
3D Teknikler / Ynt: Animasyonun 12 prensibi
« : Haziran 08, 2012, 12:03:35 ÖS »
Allah razı olsun..çok faydalı bilgiler

20
Render Sistemleri / Ynt: vray animasyonunda flicker sorunu
« : Mayıs 18, 2012, 17:47:56 ÖS »
solidrocks'ın animasyon aracını kullanarak render almayı deneyin..hızlı yollu optimize ederek render alabilirsiniz..

Sayfa: [1] 2 3 ... 5