Gönderen Konu: character model ve rig setup  (Okunma sayısı 11750 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fovea

  • Üye
  • **
  • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
character model ve rig setup
« : Ağustos 11, 2009, 15:06:53 ÖS »
Merhaba arkadaşlar uzun süredir bu forumu takip eden bir arkadaşınız olarak bende character animasyonu konusundaki başlangıç çalışmamı yayınlamak istedim.Şu an için modellediğim karakterin topology ve rig formasyonlarını atmak istedim.şimdiden herkese teşekkürler



<object width="400" height="327"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=6046849&amp;server=vimeo.com&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=&amp;fullscreen=1" /><embed src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=6046849&amp;server=vimeo.com&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=&amp;fullscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="327"></embed></object><p> from Hüseyin Bestil on Vimeo.</p>
« Son Düzenleme: Ağustos 11, 2009, 15:33:05 ÖS Gönderen: fovea »



Çevrimdışı guero

  • Deneyimli
  • ***
  • İleti: 1356
    • Profili Görüntüle
    • www.vimeo.com/guero
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #1 : Ağustos 11, 2009, 15:08:41 ÖS »
Çok güzel gerçekten ellerine sağlık...

Çevrimdışı fovea

  • Üye
  • **
  • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #2 : Ağustos 11, 2009, 15:09:44 ÖS »
teşekkür ederim quero...

Çevrimdışı akcamuhammet

  • Üye
  • **
  • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #3 : Ağustos 11, 2009, 15:26:20 ÖS »
eline sağlık.. mayadan anlamıyorum ama kullanış açısından güzel görünüyor. heveslendim (:

Çevrimdışı 3d-anim

  • Üye
  • **
  • İleti: 246
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #4 : Ağustos 11, 2009, 16:06:51 ÖS »
eline sağlık rig sağlam olmuş.Video da gördüm de etek real time cloth etkisini nasıl veriyor öyle.Pc çok mu hızlı...

Çevrimdışı fovea

  • Üye
  • **
  • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #5 : Ağustos 11, 2009, 17:33:01 ÖS »
eline sağlık rig sağlam olmuş.Video da gördüm de etek real time cloth etkisini nasıl veriyor öyle.Pc çok mu hızlı...

makina quadcore,ncloth interaktif playback

Çevrimdışı bluenile

  • Üye
  • **
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #6 : Ağustos 11, 2009, 17:42:52 ÖS »
Cok guzel ellerine saglık. Animasyonuna görmek isteriz. Selamlar. :)

Çevrimdışı Onur3d

  • Üye
  • **
  • İleti: 179
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #7 : Ağustos 11, 2009, 17:56:02 ÖS »
tebrik ediyorum.geçekten çok güzel animasyon halinide bekliyorum
Kolay gelsin.
  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #8 : Ağustos 11, 2009, 18:33:47 ÖS »
karakterler hoş, eline sağlık ama geliştirilmesi gerek sanki... + birazda esnek hatlar belki...

videoyu izledim ama rig kullanımı konusunda maalesef pek bi fikir edinemedim, neyi nasıl tuttuğun ve parametreleri nasıl değiştirdiğin net anlaşılmıyor...

+ + +

nclothun gerçek zamanlı feedback'ide ayrı bir hava katmış... peki sınırları zorladığında nasıl tepki veriyor? yani bir kumaşı gerilemeyeceği kadar genişletmeye çalıştığında mesela...
  • 3D Generalist

Çevrimdışı fovea

  • Üye
  • **
  • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #9 : Ağustos 11, 2009, 19:54:23 ÖS »
karakterler hoş, eline sağlık ama geliştirilmesi gerek sanki... + birazda esnek hatlar belki...

videoyu izledim ama rig kullanımı konusunda maalesef pek bi fikir edinemedim, neyi nasıl tuttuğun ve parametreleri nasıl değiştirdiğin net anlaşılmıyor...

+ + +

nclothun gerçek zamanlı feedback'ide ayrı bir hava katmış... peki sınırları zorladığında nasıl tepki veriyor? yani bir kumaşı gerilemeyeceği kadar genişletmeye çalıştığında mesela...

Herbab haklısın arkadaşım ben video capture ederken sadece wiev sahnesini almıştım.Birde full ekran capture yapayım.sınırları zorladığında kumaş ona göre şekilleniyor fakat tabi zorlanan bölgelerde enterasanlıklar olmuyor değil.Zira sadece bu gösterim için ;normalde karakter anime ettiğimizde cache e aldırmak gerekiyor biliyorsundur..problemli bölgeleri sonrasında müdahale etmek lazım tabi.

Çevrimdışı Türker

  • Üye
  • **
  • İleti: 259
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #10 : Ağustos 12, 2009, 01:34:13 ÖÖ »
Bu videodaki realtime cloth simulasyonları 3DSMax de var mı?

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #11 : Ağustos 12, 2009, 10:30:02 ÖÖ »
3dsmax'in cloth eklentisinde, bir nebzede olsa gerçek zamanlı görmek mümkün ama çekiştirme anında...

yani cloth modifier'ının yüzey alt moduna girip, "live" 'ı etkinleştirdikten sonra çekerken gerçek zamanlı görmek mümkün... ama bu kadar değil :)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Türker

  • Üye
  • **
  • İleti: 259
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #12 : Ağustos 12, 2009, 11:13:24 ÖÖ »
Hımmm.Sorun değil,yakında o da gelir 3dsmaxe....

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #13 : Ağustos 12, 2009, 11:24:01 ÖÖ »
:) öyle sayılır ama yazılımların da belli sınırları var... özellikle runtime'da (gerçek zamanlı çalışma anında... diye çevrilebilir)

ama pflow toolbox #3 kullanılarak sınırlar zorlanabilir... physx teknolojisi ile bayağı içli dışlı çalışıyor ve bu tarz şeyleri mümkün kılıyor
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Art.of.DarkRaven

  • Üye
  • **
  • İleti: 593
    • Profili Görüntüle
    • emrebuyukbayram
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #14 : Ağustos 13, 2009, 11:36:01 ÖÖ »
ncloth tan konu açılmış tamam bir simulasyon var ama cloth modelin üzerine oturmamış zaten, cloth u gereksiz olarak zorlama sorusununda mantığını anlamadım neden yırtana kadar zorlayacaksınızki? teknolojiyi zorlamak yerine teknolojiyi kullanmak daha mantıklı geliyor. hüseyin ii yolda gidiyorsun fakat cloth'u modelin üzerine oturt be kardeşim güzel bir şey yapmışsın açık verme :)
  • 3D Generalist

Çevrimdışı fovea

  • Üye
  • **
  • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #15 : Ağustos 13, 2009, 11:47:32 ÖÖ »
ncloth tan konu açılmış tamam bir simulasyon var ama cloth modelin üzerine oturmamış zaten, cloth u gereksiz olarak zorlama sorusununda mantığını anlamadım neden yırtana kadar zorlayacaksınızki? teknolojiyi zorlamak yerine teknolojiyi kullanmak daha mantıklı geliyor. hüseyin ii yolda gidiyorsun fakat cloth'u modelin üzerine oturt be kardeşim güzel bir şey yapmışsın açık verme :)

eyv.üzerinde uğraşıyorum.Animasyonuna uğraşmaktayım,o zaman tam olacak inş.
+++
yorum yapan herkese ayrıca teşekkürler...

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #16 : Ağustos 13, 2009, 12:19:55 ÖS »
- zorlamak istediğimden değil, sadece aşırı bir durumda ne tepki verdiğini merak ettim
- kumaş üzerine nasıl oturmamış?
- bu çamur atma politikası nedir?
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Art.of.DarkRaven

  • Üye
  • **
  • İleti: 593
    • Profili Görüntüle
    • emrebuyukbayram
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #17 : Ağustos 13, 2009, 17:58:56 ÖS »
- kumaş üzerine nasıl oturmamış?
- bu çamur atma politikası nedir?

biz ona bakmakla görmek arasındaki fark diyoruz
  • 3D Generalist

Çevrimdışı osman safi (herbap)

  • Uzman
  • ****
  • İleti: 6916
    • Profili Görüntüle
    • ortaya karisik
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #18 : Ağustos 13, 2009, 18:15:02 ÖS »
biz ona bakmakla görmek arasındaki fark diyoruz

körüm o zaman...
  • 3D Generalist

Çevrimdışı Ali_as

  • Üye
  • **
  • İleti: 158
    • Profili Görüntüle
Ynt: character model ve rig setup
« Yanıtla #19 : Şubat 14, 2010, 05:23:09 ÖÖ »
hey gidi hüseyinim benim bee zaman geldi aynı ekmeği böldük birlikte
yedik. Nelerdesin? iyimisin kardaş? ben kimim bak hatırla kanal 1 desem.  çalışmalarını tamamlanmış bölüme at.