İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Yusuf ES

Sayfa: [1] 2 3 ... 18
1
Adobe After Effects / Ynt: Element 3D FREE POS Cube
« : Kasım 17, 2020, 21:34:29 ÖS »

2
Adobe After Effects / Element 3D FREE POS Cube
« : Kasım 04, 2020, 15:22:45 ÖS »
Merhaba arkadaşlar,

Şu sıralar blender'da populer olan "Parallax Occlusion Shader" çözümünü, Element 3D'ye uyarladım.



 



After Efects projesini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

https://gumroad.com/yusufes#CeUac

"Parallax Occlusion Shader" hakkında daha fazla bilgi için;

3
Adobe Photoshop / Ynt: inkscape vektorel çizim - (illustrator )
« : Ocak 11, 2019, 14:48:42 ÖS »
https://vectormagic.com/ Kullanırsan daha rahat edersin.

4
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: koltuk modelleme full cgi
« : Ocak 19, 2018, 17:35:08 ÖS »
Objeler arası texel yogunluğunu neden bu kadar farklı kullandınız?

5
Sohbet / Ynt: Buster Keaton - The Art of the Gag
« : Mayıs 09, 2016, 18:38:35 ÖS »
Buster keaton süper bir adam. General ve navigator filmleri harikaydı. Youtube kanalı'da çok iyiymiş. Takibe aldım. Teşekkürler.

6
Autodesk A360 obj formatıyla şimdilik kullanılabilir. Daha sonra sketchfab gibi profesyenel bir uygulama çıkarıldıgında o uygulamaya geçilir. Ben şimdilik A360 kullanıyorum. Pek memnun değilim.

8
CG Dünyasından Haberler / Autodesk Maya 3D HoloLens Demo at WPC
« : Ağustos 06, 2015, 12:41:03 ÖS »
Autodesk Maya 3D HoloLens Demo at WPC


9
CG Dünyasından Haberler / Ynt: Meta Mesh 1.10
« : Ağustos 06, 2015, 11:05:36 ÖÖ »
Hemen aklıma Autodesk mesh mixer geldi :)
Bu çok başarılıymış. Topology'i koruyor.

10
3D Studio MAX / Ynt: 3dsmax Modelleme ve Render Eğitimleri
« : Temmuz 29, 2015, 16:25:56 ÖS »
Tebrik ederim. Güzel bir kanal olmuş. Abone oldum :)

11
3D Studio MAX / Ynt: Devamlı yenilenme olmasın...
« : Temmuz 19, 2015, 04:58:42 ÖÖ »
Hayırlı bayramlar arkadaşlar :)
Merhaba tual
Options'daki ayarlari denedin mi?

Open GL veya direct X 'i güncellemekte gerekebilir.

Meterial editorun bazen geç açılmasi ("m" tuşunu bastiktan sonra) kullandiğin mat.library'nin büyük boyutta olmasindanda kaynaklanabilir.

Bir proje üzerinde çalışmıyorsan en garanti yolu şu;


12
Sohbet / Ynt: Piştik mi?
« : Mayıs 10, 2015, 16:28:42 ÖS »
Çok güzel bir yazı olmuş ozan abi, eline sağlık. Temiz ve akıcı.

13
3D Studio MAX / Ynt: 3ds max 2016 yenilikler
« : Nisan 16, 2015, 02:13:54 ÖÖ »
"quad chamfer" diye bir şey eklemişler. Marius slaghi'nin plugini mi diye heyecan yaparak baktim, degilmiş :/

14
3D Studio MAX / Ynt: 3ds max 2016 yenilikler
« : Nisan 15, 2015, 18:16:57 ÖS »
Özellikler arasinda ilk olarak "Max creation graph" on plana cikmis. Sanki para 3d ve railclone'un dusuk ozellikli haline benziyor :)

Bekleyelim, gorelim.

15
Bilgisayar Oyunları / Ynt: Oynadığımız oyunlar
« : Mart 12, 2015, 14:13:13 ÖS »
Quake live ve sandbox turu oyunlar Beam NG, spintires

16
Ozan hocam, Elinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

Yalnız bir şey dikkatimi çekti. El fenerini açınca, ofis içerisindeki diger isiklar sonuyor. Tamam, ortamin isik dengesini kontrol etmek icin boyle olmasi gerekli ama bana biraz garip geldi.

Cutscene'de arabanın kamereya yaklastigi sahne haric, çok güzel olmuş.

Bütün ekibi tebrik ederim.

17
Filmler / Ynt: YAŞAM MERKEZİ - Kısa Film
« : Aralık 05, 2014, 13:29:04 ÖS »
Çok güzel olmuş. Kamera açılari, yasatilan duygu mükemmel. Ekibi tebrik ederim.

Ben biraz espiri yonunden yaklasiyorum.
@21:30 da, iş arkadaşı koşarak şofbeni getiriyor :)

18
Tamamlanmış Çalışmalar / 3D / Ynt: yeniceriler
« : Aralık 04, 2014, 12:26:03 ÖS »
Yeniçeriler'in o külahi (börk) sadece törenlerde taktıklarını duymuştum. :) Savas durumunda pek estetik gözükmüyor zaten. Bence, heybetli bir başlık olması, diger askerlerden ayrılmasına ve yeniçerilerin alamet-i farikası olmasına sebep olmuştur.

19
3D Teknikler / Ynt: polygon oluşturma
« : Kasım 05, 2014, 13:01:56 ÖS »
Butun çizgileri editable spline yapip, sonra attachladiktan sonra trim yaparak elde edebilirsin. Duruma göre border, extend v.s vermek gerekebilir

20
2D Teknikler / Ynt: Aşkımın klibini çekiyorum
« : Ekim 30, 2014, 15:10:57 ÖS »
:)

"Canlandırmadan kastettiğim şey resim vücut giymiş canlı gibi duruyor olmalı "

Kaç yıldır animasyonla uğraşıyorum böyle niteleme, ne gördüm, ne duydum. :)

Realillusion crazy talk kurarsan, O senin işini büyük ölçüde görür.
http://www.reallusion.com/crazytalk/trial.aspx

Sayfa: [1] 2 3 ... 18